Fuckat folk på bland annat tåg!

Satt oskyldigt på tåget i väntan på att det skulle rulla hem mot hemmet. Plötsligt hör jag snett bakifrån den mest psykande rösten genom alla tider och världshistorier. Fanns det en värld med människor innan den här, så hade de inte heller hört något i stil med denna röst! Att man vart vansinnig är ju bara förnamnet! Dessutom tjatade hon om samma saker, som att hon var gammal eller pratade med en gammal. Hon trodde säkert att om man inte halvskriker samma mening minst 5 gånger i en mobil så kommer den man pratar med inte att höra en.

Efter ett tag var ju gränsen nådd, det finns ju en viss mängd man klarar av att höra, sen pallar jag inte mer. Som tur var hade man med sig sin kära trotjänare Mp3:n. Så ploppa i lurarna i öron och så slapp man den skiten. Det som störde mig ytterligare var att hon ville beställa croissant av den hon skulle till. Det tyckte hon var skitkul så hon körde med det typ 5 gånger, sen kom det en annan person till telefonen, så klart skulle hon göra samma sak igen. Men för guds skull kvinna, om du ska ha något, lär dig åtminstone att uttala skiten! Sånt dödar mig om jag ska vara ärlig! (Nu vet jag inte om jag stavade rätt, men jag kan i alla fall uttala skiten!)

KÄFTEN OM DU INTE KAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0