Ordinary People. INTE

Jeeah, söndag kväll, imorgon är det måndag! Sånt gillas, måndag, tisdag, onsdag = Stockholm! Fan, längtar som fan. Det kommer att äga världen i Alperna, ingen svensk jul, inget "pussi-null", allmänt galet soft och så är man med Oscar. Satisfaction är kort sagt vad det hela handlar om.

För övrigt verkar jag ju inte ha en aning om vad jag skriver om enligt någon som går under namnet Snirkel-Snarkeln, eller något i den stilen. Så ge mig aning då, för du vet tydligen mer om mina tankar än jag själv. Imponerande.

Igår skruvades det bord för fulla muggar, det sa "schwusch"  så var allt klart. Sen degades det lite, var förbi Adam på hans jobb och knäppte en fin liten bild på han när han satt där snällt i kassan. Den kommer att komma upp inom en snar framtid. Sen mot kvällningen bar det av mot Alexandra och Dennis som hade lite inflyttningspartaj, var där en stund och träffade bland annat en lite spanjor vid namn Loic. Sen drogs det vidare, jag, Adam och Forse, till Daniel Strandberg som firade 20 lastpallar. Mycket trevligt folk, satt som en smäck. Drog rätt skapligt då man skulle upp skapligt idag söndag. Tränade först, sen vart det lite "Max" med Johan P och Adam anslöt efter ett tag. Adam som för övrigt var i utmärkt form, INTE. "Kämpade" i oss våra mål och sen vart det lite tv-spel hos Adam. Drog sen och kolla på handboll, Arbrå HK mot Enköping. AHK vann på sista skottet. Sånt gillar vi. Sen nu är man här...

Sverige är sämst, hur kan de förlora mot finnarna i final. Innebandy är ju för fan ett svenskt påhitt! Såg ljust ut ett tag, men fan, tung torsk. Jävla finnar. Vansinnig.

Egentligen finns det en del att skriva om, men det orkas inte med. Fokuserar framåt, nu känner jag enbart pepp för resan. På tisdag blir det ett lite besök på Fortum för en liten information om jobb och sen en liten intervju. Champagnen kommer flöda, den rulla mattan kommer att rullas ut framför mig när jag går. Jobbet är en "done deal". Faktiskt. Sen på kvällskvisten blir det väl lite firande av far som fyller år och en liten jul-afton för mig. Sista kvällen hemma, så då får man gott.

Kaoua-banga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0