Staphylococcus aureus är ingen god vän.

Ligger mest i sängen idag, suger blap ska jag säga. Halsen känns som en kaktus. Dessutom har man den mysiga bakterien Staphylococcus aureus i kroppen, den gör så att mitt ärr inte vill läka och så att jag måste knapra anti-biotika. Det är inget roligt rörelsemönster man har för dagen och jag vill bara lägga mig och gråta som en liten unge, hoppas att mardrömmen ska vara över. Men nej fan heller, det är klart att du ska fortsätta knapra skiten i några dagar. It´s killing me and not very softly!

Det här är värre än de sista dagarna i Hamburg kan jag lova, om man bortser från att jag hade något som liknade en magisk feber då. Fyfan för allt...


Kommentarer
Postat av: scoob

woooohooooow!! Ey peeps, värre än Hamburg...Den här killen mår inte bra just nu :O

2008-12-04 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0