HatEr det här

I ärlighetens namn har jag ingen som helst aning om varför jag återigen skapar en blogg. Det kommer bara att bli samma visa som de tidigare gångerna, jag är überaktiv i början, sen dalar antalet inlägg per dag och det slutar med att jag skiter i. Men nu är det sjukt mycket som jag har på lager uppe i ett av Sveriges förmodligen sjukaste huvuden och måste helt enkelt bli av med det på något vis.


Tankegångar:

Vad ska man göra?
- Är ju en rätt öppen fråga. Det som jag syftar till är ju framtiden lite längre fram i tiden, inte den kommande veckan eller liknande, utan sen.


Vilka matcher ska jag ta på "Lången" för att vinna?
- Haha, ja den som kunde svara på den frågan skulle göra mig en jävligt stor tjänst.


Varför sätter man idioter på att planera tidtabeller för kollektivtrafiken?
- Det är rätt sorgligt att folk som har "makt" över andra människor är "rätt" så dumma i huvudet. Med makt i det här sammanhanget menar jag att de som sätter tidtabellerna faktiskt har lite makt över hur andra människors vardag. Synd bara att de inte tänker längre än vad näsan räcker.


När ska min avocado ska bli mogen nog att ätas?
- Är riktigt sugen på den nu. Köpte den för en vecka sen, men den är fortfarande inte ätduglig. Adam och jag sa det att om man ska äta avocado så måste man planera det cirka 2 veckor i förväg.


Man brukar ju säga något i stil med - Tur i spel, otur i kärlek. Eller är det vice versa. Varför gäller det inte mig?

- Haha, jag vinner inte på Triss, oddset, bomben eller tipset. Jag har inte en gnutta kärlek i mitt liv, ni vet vilken slags kärlek det är jag menar. Så varför blir jag straffad så jävla hårt. Förmodligen är det väl för att jag är så jävla dålig, för jag har fanimig inte tur med något, utom mina vänner. :)


Så nu ska man ta och bli en aning slappare och filosofera vidare över livet och allt där i kring.


Som spanjoren säger - Garotta di Anjovis!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hater?

2008-11-20 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0