Oh fagra måndag.

Många hatar ju verkligen måndagar, det är tydligen så tungt att ta sig upp ur sängen efter helgen. Jag gillar fan måndagen. Det är ju början på något nytt, en nystart så att säga. Tisdagar är ju desto värre. Det är varken något nytt eller nära helgen. Tisdag skulle helt klart vara den gråa dagen i min kalender om det nu fanns en grå dag som det finns en röd för söndagar.

Jag är en bitter en nu för tiden. Idag slog det mig fan att jag inte ska vara det... Men, det är rätt skönt att klaga på allt. Däremot när man hör andra som är mer bittra än man själv är, så inser man fan hur onödigt det är att vara bitter. Just nu har jag dock rätt att vara lite små-bitter, knät spökar igen. Idag var jag ju inte så bitter på jobbet, mest lite trött och levde på överskottsenergi. Det som är lite sisådär är att ingen i "min grupp" har samma typ av humor som mig, så det blir mycket sitta och skratta för sig själv.

Något som är magiskt är ju hur fan man lyckas med att dekorera rummet, det ser fint ut i kanske 47 minuter, sen är det som om jeah, ni vet. På tal om 47 kan jag inte sluta garva (girvo?) åt den stackaren som skrev krönikan om talet 47 i "Bollnäsnytt". Vart fan har du varit de senaste två åren? Visst att man kanske inte hade hört något om det om det hade varit i Stockholm, men Bollnäs är ingen jättestad där man känner ett par tre personer. Haha, stackare.

Schupewh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0