Bortavaro

Som synes är man inte allt för aktiv här, tråkigt nog. Det finns en bov i det hela och boven kallas jobb. Men det blir ju vad man gör det till, egentligen ville jag hålla upp tempot man hade innan man fick jobb, men det gick som synes käpprätt åt helvete.

Vad har hänt då? Egentligen har inget hänt. Man harvar i sin vardagliga skit i hopp om att man ska vinna dom PHETA pengarna och glassa på en obefintlig våg av lathet. Fyfan.

Kan börja med två positiva saker, Bollnäs - Team Hanna, är i final i körslaget och man var engagerad och röstade. Det andra är att allas vår käre (INTE) "Blondinbella" dansade sig ur "Let´s Dance, det smakade så fint. Sorgligt att hon ens får vara med, jag menar det måste ju finnas 1000 b- och c-kändisar som skulle vara mer intressanta att ha med i fredagsskit som det. Typ Big Brother Micke, Robert Laul eller varför inte Torbjörn Ek? I och för sig är ju de alla män och lämpligen borde det vara en kvinna som ersätter den vilsna fjortisåhlikkan, så varför inte Baren Camilla, E-Type´s hoa-tjej eller kanske jag har mensvärk och spyr i tv bruden.

Åkte spark idag för första gången på ett år typ, glömmer alltid bort att jag hatar det "fordonet". Det måste ändå rankas som ett av de snällaste, men det är så grymt psykande när man har fint glid och helt plötsligt kommer det en "torrfläck" och man håller på att slå sönder sin käraste egodel.

Nu ska man till att städa rummet, laga käk, plugga in lite ord och sen åka och träna.

Jajjemus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0