Empty

Onsdag redan, det är fan sinnesjukt hur fort veckan går nu när man har ett arbete att stiga upp till. Schwooooosh! Typ. Har ju inte så mycket fritid att döda, kanske är det därför? Man går upp, tar sig till kneg, kommer hem, äter, slappar i 15 min, packar, åker på träning, kommer hem och går till sängs. Fyfan va man lever gott! Jag klagar verkligen inte, dock skulle det ju sitta fint med lite dineros! Det kommer, det kommer.

Jag har under de 3 senaste veckorna insett tjusningen med Windows standardspel Kungen. Jag spelar det typ konstant när vi sitter vid skärmarna och eftersom musklicks-ljudet är psykande spelar man med sifferknapparna istället. Har hittat en fin rytm och ett fint tänk faktiskt.

Har sagt till mig själv att man ska orka sig upp en timme tidigare på morgonen och motionera lite lätt så man får igång kropp och sinne innan jobb, men som alla vet är det lätt att ta till tanken "Woooohooo! Jag kan sova en timme till om jag vill, fan va fint!" Imorgon har jag gett mig fan på att det ska bli av, en liten snäll promenad på ett par tre så ska man väl kunna skatta sig nöjd? Eller?

Hur som helst är en god vän, Sebastian, hemma på besök. Det uppskattas! Kul att träffa det gamla gamla saltiga nyllet igen.

Tänk på den här meningen under en dag och räkna hur många gånger det faktiskt är sant och man bara vill säga det ut lite halvtyst. Ni vet så där tyst så att alla hör, men man vill få det att verka som om man pratar med sig själv.

Ställ inte frågan om svaret är glasklart.

Ni kommer att märka att det är skrämmande, vissa sätter det verkligen i system att ställa idiotiska frågor, somliga är bara dumma andra har svaret i frågan, men måste bekräfta sig. Sen sitter man där och vill inget annat än att skära av sig örona när personen i fråga öppnar sin glappkäft, även om det inte är en fråga som ställs. Om personen dessutom har en jobbig ton så kommer det hela att bli ännu mer rogivande.

Sist men långt ifrån minst, Grattis Stephanie!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha, Kungen är faktiskt ganska så beroendeframkallande när man väl satt igång :D

2009-01-29 @ 16:00:52
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0