Tji fick man.. INTE

Lovade ju en tid under 3 min, man sviker aldrig ett löfte, right? Hate to say I told you so. Fult att skryta, men nu är man lite nöjd, 2 min 55 sek! Smaka på den och sov sen gott!

Närmar sig helg med stormsteg, gaalet! Vad har man då för storartade planer för de finaste dagarna i veckan? Sorgligt nog, vilket jag gillar, har man det rätt oplanerat. Det ser bara slappt ut. Imorgon blir det ju kanske en liten simrunda för att skona lederna lite, sen Hamburger SV - Fc Bayern München hemma hos Emil. Lördag är öppen och dessutom vilodag. Söndag är det träning, sen är det lika tomt igen. Ryktas om att man har arga blickar på sig och måste städa lite. Sånt som märks, annars kan det tänkas att man tar och pluggar in lite nya ord. Alltid lika kul? Inte.

För övrigt är det så att Öris och Organismen har släppt en ny låt, magi i sin renaste form kan man enkelt uttrycka det. Låten heter "Känn ingen sorg", eller "Kann ingen sorg" står det, men jeah. Den går att ta in i örona på respektive MySpace sida, jag hörde den på Organismens.

Dags för recovery-sleep!

Fredens


Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Exakt! :)



Oj, shit, du klarade det på under 3 minuter! Kommer inte ihåg riktigt hur snabbt jag sprang det på gympan i skolan, men det låg runt 5 minuter iaf (a)

2009-01-30 @ 13:15:58
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0