Rättvisa existerar inte

Allt suger. Suger. Suger. Och jeah, det suger. För det första är jag sämst på att skriva här, det var så länge sen att jag fan knappt kommer ihåg hur man gör, ärligt. Det andra är ju att man har lyckats dra på sig en mysig liten knäskada, fast på högern denna gång. Sug. SPENA. Lessheten når sin topp och är på väg att slå över i något som i vardagsmun kallas "loop". Skön match, man lirade 4 friska minuter, sen vart det en kort visit på den alltid lika givande akutmottagningen där beskedet inte var något speciellt - otippat... INTE... Dessutom är jag hungrig nu igen.

Det finns som vanligt en del att skriva om, men jag pallar inte. Vill bara förstöra allt som står i min närhet och hoppas på att hamna i 1 månads koma och sen vakna upp och vara fit for fight när jag trots komat har tränat och levt som vanligt, bara att hjärnan har varit mer död än den vanligtvis är.

Idag fick man tummer ur och anmälde sig till studier inför hösten. 1. Beteendevetenskap vid Uppsala universitet, 2. Beteendevetenskap vid Lunds universitet, 3. Något med kommunikation vid Lunds universitet i Helsingborg. Exiting! Har även lyckats läsa igenom högskoleprovskompendiet jag köpte. Fyfan, det finns en del sjuka ord man ska försöka memorera inför det stundande provet 28/3 och som man sedan kan helt glömma bort.

När rättvisa skapas lever inte jag längre, förmodligen lever ingen då.



Kommentarer
Postat av: peja

rättvisan existerar inte, det är bara en term som betyder: något som aldrig kan skipas

2009-03-20 @ 13:07:47
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0